onsdag 1 april 2020

April

1:a april och jag har den äran att säga HIPP HIPP HURRA till min blogg som fyller 8 år idag :-)
Minns så tydligt att jag tänkte att den här bloggen kanske skulle bli ett riktigt aprilskämt när yngsta sonen tålmodigt hjälpte mig att få igång den och lika tålmodigt försökte hjälpa mig med att få in text och bilder där jag ville ha dem.
Som jag sagt tidigare är jag inget fan av att lära mig tekniska finesser. Ville att bloggen bara skulle fungera efter hur JAG tyckte det skulle fungera......men så fungerar det ju INTE! :-D
Nåja, tycker nog numera att bloggen och jag samsas riktigt bra och även om många slutar att både blogga och följa bloggar så fortsätter jag så länge jag tycker det är roligt och så länge jag tycker jag har något att förmedla.

Hjärtlig blåsippekram till er alla :-)
Birgitta

2 kommentarer:

  1. GRATTIS och jag håller med dig! Det blir ju lite som en dagbok med bilder o text...
    Härliga vårtecken och backarna är fulla av vitsippor här på ön nu!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS. . . .visst är det kul att skriva av sig lite och följa andras tankar och liv!
    Själv började jag blogga 2013 i april! :-)
    Ha en fin helg! (De har lovat sol och +15. . . får se om det håller)!
    Kramar

    SvaraRadera