lördag 20 juni 2020

Midsommardagen

Hur har ni det idag så här dan efter midsommarafton?
Vi hade en helt underbar dag igår då våra söner med respektive landade i vår trädgård för god mat, bubbel och babbel, lite spel och en sen kvällspromenad i solnedgången.
Kunde inte ha önskat mig en vackrare dag!!!

Den överbelamrade diskbänken fixade jag redan i natt så nu är det en sån där härlig dag då huset är städat, det finns rester i kylen, solen skiner och allt ligger öppet framför oss.
Jag måste vattna mina odlingar, för det blev väldigt gassigt i solen igår, men efter det tror jag att jag gör som tjuren Ferdinand......sätter mig under min korkek (eller päronträdet :-)) och luktar på blommorna. Vår jätte Schersmin buske doftar helt bedövande just nu.....önskar jag kunde lägga in den doften här! 
Önskar er alla en fortsatt fin midsommar <3
KRAM
Birgitta

2 kommentarer:

  1. Stooort GRATTIS fina vän!❤
    Hoppas du får en riktigt fin dag!

    Många kramar från din exakt lika gamla vän Maria

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gjorde som tjuren Ferdinand för nu är det fantastiska dofter. I min lilla trädgård har just Honungsrosen slagit ut och lägger sig över alla andra dofter men snart får den konkurrera med andra rosor och dofter. Det är bra med en liten trädgård allt finns nära.

    SvaraRadera