fredag 9 augusti 2024

Bruka Design

 Den här veckan har jag varit i Västerås med liten Luna när matte och husse är utomlands.....och då har jag passat på att träffa vänner och gå en vända, eller två, på second hand 

När jag varit till Åsby hem och trädgård har jag många gånger tittat på Bruka Designs tekoppar som finns där, men varje gång avstått från att köpa eftersom de är ganska dyra.

Men nu, när jag hittade 6 stycken i nyskick på second hand för 10 kr/st avstod jag inte :-)

Det är inte lätt att få ihop ett inlägg med en spinnande katt som klättrar upp och ner i min famn och vill ha uppmärksamhet.....och jag kan ju inte låta bli att låta henne få den där uppmärksamheten heller :-)

Mjukaste lilla fluffbollen som inte är den lättaste att fota, men ibland lyckas jag fånga henne....som här när hon tvättade svansen :-)

Luna och jag önskar er alla en riktigt fin fredag <3
Kram!






4 kommentarer:

  1. Vilken tur du har. Riktigt vackra koppar. Vacker katt också. 👍😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade tur.....och bruna färger i alla dess former är en riktig favorit hos mig just nu!
      Katten är verkligen vacker, och så är hon en gosig myspysa :-)
      Kram
      Birgitta

      Radera
  2. Vacker som en dag är hon, Luna. Skulle ha en Helig Birma hade jag planerat när jag ramlade över Iris, som ju är en Ragdoll. Ibland bestämmer ödet.
    Vilken tur du hade med kopparna. Loppistur!
    Ha det gott!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Luna är så fin på alla sätt och så otroligt snäll. Sen märker man att hon vill bli respekterad, att det är hon som kommer till mig och inte jag som dyker på henne :-)
      Hade absolut tur med att de där kopparna väntade på mig och inte redan hade hamnat i någon annans kundkorg!
      Ha en härligt fin söndag Eva-Mari! Kramar
      Birgitta

      Radera