onsdag 5 juni 2024

Dalagården finns nu på nätet!

 Nu ligger vår Dalagård ute på nätet för den som vill ta del av den i bild och text :-)

(ordet Dalagård ska vara klickbar.....hoppas jag!)

Jag länkade till fastighetsbyråns annons för jag lyckades inte klura ut hur i sjutton jag skulle länka till Hemnet.se. På min dator tar den vägen via en omdirigeringslänk, men vill du inte gå den vägen kan du söka själv på Hemnet.se 
Välj då Ludvika Kommun, fritidsboende, så kommer Norrbovägen 155 upp bland de första objekten.

Fotografen kom ju när det var som absolut vackrast på gården med spireorna i full blom, skir vårgrönska och hela hav av liljekonvaljer.
Spireorna har blommat över nu och grönskan har fått en lite djupare nyans, men vackert är det fortfarande!

Sen gör hennes vidvinkelobjektiv att huset invändigt ser ut att ha en rymd i form av en mindre balsal, men så är inte riktigt fallet. Det är inte trångt, men ingen direkt yta att dansa svepande vals på heller :-)

Nu håller vi bara tummarna för att vädret visar sig från sin bästa sida på visningen 16/6......för vår gård gör sig bäst i värme och solsken. Det är ju en sommaridyll!

Nu ska jag duka för kalas. 
Vi har ett födelsedags"barn" att fira för vår yngsta son fyller 33 år idag! Hipp Hipp Hurraaaaa!

Kram till er alla!
Birgitta





2 kommentarer:

  1. Ser så inbjudande ut! En riktig torpdröm!
    Lycka till med försäljningen.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva-Mari <3
      Gården har legat ute på nätet ett drygt dygn nu och vi kan följa intresset via en säljlänk och ser att det varit tusentals besökare på "Norrbovägen 155". Det säger väldigt lite om intresset för att verkligen köpa, men roligt ändå att så många tycker det varit värt att titta närmare på av en eller annan anledning :-)
      KRAM och ha en fin nationaldag!
      Birgitta

      Radera