lördag 8 oktober 2022

Håll i hatten!

 Om jag hade haft hatt på mig under promenaderna med lilla taxen de senaste dagarna hade jag nog fått hålla hårt i den :-)

Det yr guldgula björklöv i luften och när det blåste som värst var jag orolig för att en av björkarna som lutar betänkligt i dungen bakom vårt hus skulle ge med sig och braka ner över vårt nyrenoverade uthus!

Men, nu verkar det som om de värsta kastvindarna mojnat och det blir en lite lugnare kväll och natt än de senaste två. Vackert är det med alla klara färger! Njuter så länge det varar.

KRAM
Önskar dig en mysig lördag kväll!
Birgitta




2 kommentarer:

  1. Likadant här! Men härlig luft och vackra färger men det har glesnat snabbt bland löven.
    Tänkte hösta balkongen idag men det blommar som aldrig förr och då går det ju bara inte!
    Ha en fin hösthelg!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte vit ljung när jag var till stan i veckan. Tänkte byta ut den vita million bells som växer utanför vår veranda, men den är fortfarande så fin så ljungen får stå på vänt ett litet tag till.
      Ska strax gå en långpromenad och idag vajar det bara lite lätt i björklöven och himlen är klarblå. Så vackert!
      Soliga kramar till dig! Birgitta

      Radera