tisdag 18 oktober 2022

Bloggen "Livets val"

Under ett års tid har jag låtit min andra blogg Livets val ligga vilande. Det har helt enkelt inte funnits någon lust att tänka djupt och skriva "klokt" som jag försöker göra där, men nu är mitt fokus mer på ett djupare plan än på ett vardagligt därför har jag börjat skriva där igen. Om du vill kika in börjar de nyaste inläggen med Det har gått ett år (klickbara länkar).

Ibland tuffar livet bara på och ibland saktar det ner för att jag ska ha tid att reflektera, summera, lära mig något nytt. Det är sällan något jag väljer medvetet, men det kommer sådana perioder med jämna, eller ojämna, mellanrum och för att lättare få förståelse, för att sortera och bena ut så skriver jag. Det brukar för det mesta komma något vettigt ur det :-)

KRAM och ha det så jättebra!
Birgitta



2 kommentarer:

  1. Då ska jag gå in och läsa vad du delar med dig av.
    Ha det gott!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att du gjort det och TACK för din kommentar där :-)
      Hjärtliga kramar!
      Birgitta

      Radera