onsdag 20 november 2019

Mistel

Jag handlar väldigt sällan julpynt, men ibland faller jag för något jag absolut "villhöver".....
som den här mistelkvisten i antikmässing.
Länge har jag dragits mer mot kalla gråsilvriga toner än guldvarma, men i år har det börjat vända så även det guldiga får mig ibland att titta till en extra gång.
När jag såg den här nyuppackade mistelkvisten på Slottsboden i Strömsholm var beslutet enkelt.
Den vill jag ha!
Kanske den får ersätta den färska mistel jag alltid brukar hänga i dörröppningen in till vardagsrummet.......eller så hittar den en annan plats.
Det visar sig när jag kommit så långt som till julpyntande :-)
Var rädda om er och ha en fortsatt fin onsdag!
Kram
Birgitta

1 kommentar:

  1. Tänk, en sån mistel har jag också! Just nu hänger den i sovrummet men väntar strax på en mer framträdande plats. Köpte min i våras i Hansjö handel, Orsa.

    Må så gott.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera