tisdag 22 oktober 2019

Svar på fråga

Har fått en fråga från en "unknown" läsare på inlägget om min glada, klarröda regnkappa.
Du ska strax få ett svar....
.....men jag måste först berätta (vilket en del av er redan vet) att jag efter en uppgradering av vårt säkerhetssystem inte längre kan ge svar i mitt kommentarsfält, och kan i många fall inte heller lämna kommentarer på andras bloggar som jag kunnat förut.

Tydligen är både min egen blogg och en del andras bloggar en säkerhetsrisk som gör att programmet helt enkelt väljer att inte publicera det jag skriver i kommentarsfälten. Är glad att den inte raderar mina inlägg också!
Riktigt tråkigt, men jag har tyvärr inte hittat någon lösning på problemet!!!
I många fall har jag kunnat ta kontakt via e-post istället, eller i bästa fall haft turen att säkerhetssystemet inte sett just din blogg som en säkerhetsrisk så jag kunnat kommentera precis som förut, men det är ju jättesvårt när någon är helt anonym.

Nu har jag en vädjan om att DU SOM VILL HA ETT SVAR LÄMNAR DIN E-POSTADRESS MED DIN KOMMENTAR.......för jag vill gärna svara om jag kan!

Frågan jag fick var om min regnkappa fanns i flera färger och vad butiken, där jag köpte den, heter.
Det kan jag svara på :-)
JA, regnkappan fanns i flera färger. Jag tror det var både klargrönt, svart och vitt och butiken heter "Tre Systrar" och ligger i Vadstena centrum.
Ha en fin eftermiddag!
Jag ska måla sista varvet på våra omgjorda sängskåp......eller sängbord.....eller nattygsbord. Kärt barn har många namn :-)
Sen borde jag dammsuga, men vetisjutton om jag inte tänder en brasa och myser med en heminredningstidning istället.
Blåsigt, grått och kulet väder inbjuder liksom till det :-)

Kram
Birgitta

3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig haft svarsfunktionen under alla år jag bloggat. Kanske är det de olika bloggmallsalternativen som styr? Jag gör som du, lägger ut svaret på bloggen om jag inte lyckas hitta den anonyma frågeställaren på annat sätt. Synd att du inte kan kommentera på alla bloggar! Glad att du kan det på min!

    Måla på nu så vi får se dina sängbord-, skåp-, nattduksbord snart.

    Ha en fin dag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Trist att du fortfarande har samma fel. . . ditt säkerhetsprogram är verkligen nitiskt! Men att du inte kan kommentera inläggen på din egen blogg verkar konstigt!
    Säger som Eva-Mari. . . glad att du kan det på min blogg!
    Ha sköna höstdagar!
    (Dina sängbord skulle vara snygga med stenskivor)!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Denna teknik kan göra en tokig, haha. Men den är rätt bra att ha samtidigt!! Ska bli intressant att se dina sängbord sen. Ja, så säger vi i min släkt,haha.
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera