torsdag 20 juni 2019

GLAD MIDSOMMAR

Maken hann precis klippa gräset färdigt och jag hann dra en presenning över den nystaplade veden när himlen öppnade sig och formligen vräkte ner både is och vatten över oss.
Nu sitter vi inne och myser medan åskan mullrar och naturen sköter vattnandet av våra grödor :-)
Jag älskar sommaren, men när det blir så där kvalmig varmt att man knappt kan röra sig förrän svetten rinner längs ryggen och man kroknar bara av tanken på att faktiskt röra på sig då längtar jag efter svalkande regn.
Nu får jag väta så jag tiger ett tag!

Midsommar i morgon. Visst är det en härlig tid?!
Vi har mycket roligt framför oss och börjar i morgon med familjemiddag......sen ska jag fira min födelsedag i dagarna tre......minst!
Har önskat mig en speciell present av min fina lilla familj och vet att jag får den. Ni ska få se framöver :-)
Önskar er alla en underbart vacker midsommar!
HJÄRTLIG KRAM <3
Birgitta

4 kommentarer:

  1. Åhh, grattis i förskott! Hoppas din födelsedag blir magisk!

    Midsommarkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra på Din födelsedag
    och
    en glad Midsommar önskar vi Dig

    Lilla gummann och Kulturtanten

    SvaraRadera
  3. Grattis på den kommande födelsedagen. Hälsa din familj också från oss på Gamla Malmgården. Kram Eva-Lena och Lennart

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hade en härlig midsommar och inte så mycket väta!
    Stort Grattis på din födelsedag! Spännande att se vad du fick!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera