måndag 20 november 2023

Rörigt!

 

Nu har jag plockat fram kartongerna med julsaker och konstaterar att det inte bara är EN kartong (fast det visste jag ju redan att det inte är)......och att det blir en fruktansvärd röra medan alla de där sakerna plockas ur och funderas på om de ska få stanna framme eller stoppas ner igen (och den proceduren går jag igenom varje år så att det blir rörigt vet jag också).

Eftersom jag några år hade en förkärlek för glittrigt konstgjorda barriga kvistar hamnar ganska mycket av det där glittret på golvet i gästrummet (där jag försöker hålla mig med alla kartongerna), men jag springer ju omkring en hel del också så plötsligt glittrar det lite varstans på golven i vårt hus :-)

Tog en bild när jag precis hade börjat med allt det här plockandet men tänker INTE visa er hur det såg ut när jag var mitt upp i alltihop! Ni kan få ha kvar en liten illusion av att jag är väldigt städad och ordningsam av mig :-D

Varma hjärtliga kramar till er alla!
Birgitta


2 kommentarer:

  1. Hihi. . .Jaa rörigt kan det lätt bli när man dyker ner bland tomtar och glitter. . . .men kul när allt är på plats!!! :-)
    Lycka till och ha en fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Önskar att vi hade så mycket plats att alla julsaker kunde sorteras för sig så adventssakerna hade en låda, julgranssakerna en, dekorationsmaterial en så jag just nu bara kunde ta fram adventslådan.....men våra 82 kvm erbjuden inte den lyxen....eller så är det så att jag sparar för mycket saker på de där 82 kvm:rarna. Hmmmm......:-D

      Radera