torsdag 5 mars 2015

Tack!

Idag tänker jag göra två inlägg efter varandra för jag vill först tala om här att jag är sååååå tacksam för alla fina kommentarer jag fått på de senaste inläggen. Ni ska veta att det betyder mycket!!!

Även om min bakgrund egentligen inte är någon hemlighet är det ju heller ingenting jag går omkring och berättar för varje människa jag möter. Därför undrar jag inför varje inlägg hur det jag skriver kommer att tas emot och jag vill väldigt gärna veta det!
Jag kommer att ge er alla ett personligt svar på den kommentar ni ger. Det har jag redan gjort på de senaste två inläggen. Det gäller då också alla er som har ett eget bloggkonto att kommentera från!
Har du inget eget konto väljer du "anonym" som sändalternativ efter det att du skrivit din kommentar i det markerade fältet.

Känn dig fri att ställa frågor om det är något du funderar på. Jag ska svara så gott jag kan!

Stooooor kram till er alla :-)
Birgitta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar