tisdag 23 december 2014

GOD JUL

Lite vitt är det på marken här i Västmanland och jag hoppas så att det får ligga kvar så det blir en vit julafton. Det önskar jag mig
....och så önskar jag att ni alla får en riktigt fin julhelg och ett spännande 2015!

Jag har min butik öppen för sista dagen det här året, sen unnar jag mig att vara ledig ända fram till 2/1. Jag ska bara ta dagarna som de kommer utan någon större planering och efter den intensiva period som varit ska det bli sååååå skönt!
Jag ska inte laga någon julmat för i morgon styr vi mot Katrineholm till min mamma och hennes make. Alla julklappar väntar inslagna och rimmade i vår stora jutesäck som ska tas med och det är faktiskt hyfsad ordning i vårt hus så vi kan ha lugna och fridfulla dagar efter gemenskap med nära och kära på julafton.
Så, jag välkomnar julen och skickar......

En STOOOOR julkram till er alla! 
Birgitta

2 kommentarer:

  1. ............o här kommer en tillbaka till dig - lika STOOOOR:)
    Skorpan

    SvaraRadera