lördag 22 december 2012

GOD JUL!

7 dagars arbetsvecka, men nu är det bara slutspurten kvar innan julhelgen!

Hemma har jag i princip inte hunnit någonting, och tidigare i veckan när jag tänkte göra ett blogginlägg så tog batteriet i kameran tvärslut så jag kunde inte lägga in de kort jag ville ha.
Först blev jag frustrerad, men sen tänkte jag - "det som blir gjort blir gjort och det som inte blir det blir inte det". Enkelt...eller hur? :-)

I butiken har jag hunnit pyssla och pynta mellan kunderna. De gamla pardörrarna har dekorerats med naturinspirerade kransar, som inte barrar eftersom barren är konstgjorda

Kottarna är äkta vara, och placerade i grupp
Skylten är tillverkad av min snickarvän och handtextad av mig

....och sist vi var till vår Dalagård hittade jag handtaget som jag letat så länge efter!....men jag glömde ta hem ett låshus så jag kan ändå inte sätta det på plats :-)

Med det här korta inlägget passar jag på att önska er alla en riktigt GOD JUL!
 Nu ska jag värma lite äppel/kanel glögg..och smaka på pepparkakorna som min kära mamma bakat.
Varje jul förser hon oss med en stor burk med så jättegoda pepparkakor...och vi gömmer burken högt upp i ett skåp för att pepparkakorna ska räcka till jul. Står de framme är de slut i ett nafs!

Hoppas att ni alla får precis den jul ni önskar er...och TACK för att ni tittar in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar