måndag 21 mars 2022

HEEEJ :-)

 Det var inte igår jag gjorde det sista inlägget.....inte i förrgår heller.

Lusten att blogga har helt enkelt inte funnits och då har jag inte bloggat. Enkelt va?

Lite grann så här har det känts.....att jag går på solenergi.....eller jag kanske ska säga att jag mer är som ett solcellsbatteri. Jag funkar helt enkelt inte lika bra utan påfyllning av solenergi.
Sen påverkas jag också mycket mer än jag skulle vilja av allt som händer i världen, både av det som händer i min omedelbara närhet och det som händer lite längre bort.
Men, men.....efter några underbara dagar av sooool, värme och utflykter är mina batterier laddade igen och  från att ha känt att jag egentligen inte haft något att berätta om här på bloggen har jag plötsligt lust att både fota och saker att berätta om :-)

Hoppas du också får en bra dag och så hörs vi snart igen!

Kramar
Birgitta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar