torsdag 17 april 2014

GLAD PÅSK!

Min fina tupp i massivt trä får vara med och önska er alla en riktigt GLAD PÅSK!
Den packas aldrig ner, eller stoppas undan, utan får stå framme året runt. Inte alltid på de mest synligaste ställena, men nu till påsk får den stoltsera väl synlig på köksbänken.

Jag ska vara ledig över hela påskhelgen och det känns så lyxigt! Lite resande blir det för jag vill gärna träffa nära och kära, men utöver det finns inga bestämda planer, och jag trivs bäst med att ha det så :-)
Hoppas att ni alla får precis en sådan påskhelg som ni vill ha!
Solgula kramar
Birgitta

3 kommentarer:

  1. En glad påsk till dig med! Min trätupp (ja jag har en jag med:) står på hedersplats i mitt torp!
    Skorpan

    SvaraRadera
  2. Nu är det redan Påskdagen, hoppas att du har haft en skön avslappnande Påskhelg :) Jag gillar din trätupp :)

    SvaraRadera
  3. Helgen och Påsken är snart över men hoppas du får en fin kväll. Skönt att du fått vara ledig!
    Här skiner solen fortfarande och den värmer också. Påsken gled nästan förbi obemärkt, jag har inte sett en enda påskkärring i år. Barnen i byn är säkert inne i fel ålder eller också får de godis ändå!
    Den tuppen ser riktigt stolt ut och är alltför fin för att vara nerpackad!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera