lördag 20 oktober 2012

Diverse

Nu har jag, och en bild på vårt hem, figurerat i Västmanlands Nyheter!
Jag har inte sett pappersversionen, bara läst på nätet, så jag vet inte om presentationen är annorlunda i tidningsversionen.
Klicka här så får du se http://vastmanlandsnyheter.se/2012/10/jag-ska-gora-en-sanggavel-av-en-gammal-dorr/

Bosse hade ingen aning om att han ska få en dörr som sänggavel :-), men å andra sidan brukar han inte alltid lyssna så där jätte noga när jag pluddrar på om alla mina funderingar och planer när det gäller inredning...och alla mina planer blir heller inte verklighet. Kanske därför han inte lyssnar...förrän det är dags att förverkliga något och jag behöver hans hjälp.

Vårt sovrum är det sista rummet på övervåningen som (jag tycker) behöver åtgärdas och jag vet precis hur jag skulle vilja ha det...men det är en liiiten bit mellan tanke och handling. Måste samla kraft för att orka kavla upp ärmarna och sätta igång :-)

Det har varit en riktigt regnig dag idag. Jag var förvånad över att det ändå kom kunder till butiken. Hade jag fått välja hade jag nog kurat inne.
Nu när vår tavelutställning är borta har vi återtagit vårt tillverkningsrum och gör nu tavlor av annat snitt än oljemålningar...som nyckeltavlor


Vi försöker att göra ett inlägg om vad som händer i butiken varje dag mellan tisdag-fredag på vår Facebook sida. Vi är jätteglada för alla som har hittat oss där, som gillar oss och kommenterar det vi lägger ut. Det är finurligt med allt man kan göra på nätet och alla kontakter man får den vägen!
Vill du också följa oss, eller bara titta in kan du klicka här http://www.facebook.com/pages/Butik-Vitt-och-Brett/491722567507374?ref=ts


Det här blev ett lite hattigt inlägg och lite svårt är det att skriva eftersom Rocky (vår taxherre) ligger på min högra arm och han verkar tycka att det är helt okej att hans huvud far hit och dit medan jag försöker nå tangenterna :-)

Nåja, det kanske ändå är dags att avsluta den här dagen och pallra sig i säng.
Jag tar nog sovmorgon i morgon. Bosse och Rocky drar till skogs i ottan och då brukar det bli härligt tyst och lugnt i huset...myyyysigt!

2 kommentarer:

  1. Med risk att bli tjatig så säger jag det ändå en gång till - du har så fint, man blir såååå avundsjuk!
    En stor och kreativ kram till dig från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns inte ett dugg tjatigt. Jag suger åt mig varje gång :-)
      Jagade Västmanlands Nyheter igår eftersom en vän som prenumererar på den sa att reportaget från oss täckte ett helt uppslag...men tidningen finns inte att köpa i Hallsta så nu skulle de skicka ett ex till mig...spännande!

      Kram!
      Bi

      Radera